Pis nou habitacions ¿Dobles, bany un, Safareig, Cuina i Saló Lluminós. El situat Comte d\'Urgell en un dos Passos de l\'Hospital Clínic de l\'ONU fa l\'Hospital Clínic de metro Parada (Línia 5), Amb Bones Comunicacions de Línies d\'autobusos.
Estem acreditats com a operadors d'"Habitatges d'ús turístic". Som membres de Apartur, del Col·legi Oficial d'Agents de la Propietat Immobiliària i també del d'Administradors de Finques de Barcelona.
TEXT LEGAL
Tots els documents legals (reserva, contracte de lloguer, etc) han estat elaborats pel despatx d'advocats mes prestigiós de la ciutat de Barcelona per oferir-li la màxima seguretat contractual.
MULTILINGÜES
Tots els documents comercials i legals estan disponibles en 9 idiomes.*
* No tractant-se de traduccions jurades, la versió vàlida a efectes legals serà en espanyol.
ASSISTENCIA EN TRÀMITS
En cas de que el pis no estigui equipat amb internet, l'ajudarem amb els tràmits (sense cost addicional per part de ShBarcelona) per tal se li instal·li directament en el seu pis.
Durant la seva estada
GESTOR PERSONALITZAT
Tindrà a la seva disposició un Key Account Manager ShBarcelona. Ell serà la seva persona de contacte durant la vigència del seu contracte de lloguer. Pot contactar directament amb ell per correu i/o telèfon si necessita ajuda amb qualsevol tema, tant del pis com de la ciutat.
CONTROL DE QUALITAT I SATISFACCIÓ
En un màxim de 48 hores després de l'entrada, el seu Key Account Manager li farà una visita al pis per garantir el bon funcionament de les instal·lacions, firmar el contracte de lloguer, fer l'inventari i prendre les lectures dels comptadors de subministraments (els quals es posaran en marxa a partir de la seva arribada).
SEGUIMENT
Gestionarem qualsevol incidència i/o problema tècnic que puguin sorgir en el seu pis durant tota la seva estada. Només tindrà que contactar amb el seu Key Account Manager ShBarcelona per explicar-li el problema.
EMERGÈNCIES
Li proporcionem el contacte del telèfon d'emergències disponible 24 hores tots els dies del any en cas de tenir qualsevol urgència.
Un gran equip humà multilingüe a la seva dispoció
QUALITAT DE SERVEI
L'equip de ShBarcelona ha sigut seleccionat per la seva qualitat humana, vocació de servei i domini de diversos idiomes, a més del coneixement sobre cada un dels pisos i/o barris de Barcelona, cosa que ens ajuda a oferir-li la millor opció segons els seus requeriments.
AMPLI HORARI D'ATENCIÓ
Estem a la seva disposició presencialment de dilluns a divendres de 09h a 18h sense interrupció i els dissabtes de 10h a 13:30h. En cas d'emergència estem a la seva total disposició per telèfon durant tot l'any, dies festius inclosos.
VISITES PERSONALITZADES
Entenem que llogar un pis es una decisió important per poder gaudir de la seva estada a Barcelona. Per això, li donem l'opció de visitar qualsevol pis abans de que es formalitzi la seva reserva.
*Si el pis es troba disponible podrà visitar-lo. Si no ho està, podrà accedir sota diverses condicions.
PROFESSIONALITAT
Disponem d'un equip altament qualificat, seriós i puntual, disposat a resoldre qualsevol problema técnic que pugui sorgir durant la seva estada de forma òptima i eficaç.
Seguretat i garantia
FIANÇA TRANSPARENT
Gestionem i controlem la seva fiança. Fem d'intermediaris amb els propietaris del seu pis. Garantim* la devolució de la seva fiança amb claredat i transparència en menys de 30 dies al compte de la seva elecció o mitjançant Paypal.
*Sempre que es torni el pis en condicions satisfactòries
FACILITAT DE PAGAMENT
Té a la seva disposició tots els mètodes de pagament que ofereix la tecnologia actual; transferència bancària, VISA, AMEX, Paypal. Els lloguers poden ser domiciliats a qualsevol compte bancari que s'aculli al sistema SEPA.
FLEXIBILITAT
Possibilitat d'estendre* la seva estada fins a un màxim de 11 mesos. Vostè té prioritat sobre qualsevol petició de lloguer del seu pis. * Sempre que ens avisi amb 8 setmanes d'antelació, i que el propietari del pis hi estigui d'acord.
Pisos moderns, cèntrics i totalment equipats
QUALITAT I DIVERSITAT
Oferim més de 1.300 pisos a Barcelona ciutat, tots idealment ubicats per a que trobi la seva llar des de 395€ fins a 3.000€/mes. Tots han estat visitats i seleccionats per un membre de l'equip ShBarcelona per assegurar-se que ofereixin el màxim confort.
LLEST PER VIURE-HI
Tots els pisos que es publiquen estan completament moblats i equipats, i compten amb uns bàsics com rentadora, roba de llit, utensilis de cuina, kit de neteja, etc.
COMODITAT
Abans de la seva entrada al pis, una persona del nostre servei de qualitat s'assegurarà que no hi falti de res, que el pis està en perfectes condicions d'higiene i es repassarà una llista de 50 punts crucials per assegurar el seu benestar.
ASSISTÈNCIA TÈCNICA
Ens comprometem a reparar o canviar qualsevol material defectuós durant la seva estada gratuïtament* en un termini de 48 hores, segons la disponibilitat de la peça.
*Sempre que no sigui per mal ús per part del llogater.
Web optimitzada i dissenyada per facilitar la seva cerca
MULTILINGÜE
Disponible en 9 idiomes, tots els continguts són traduïts per natius.
CERCA FACILITADA
Posem a la seva disposició eines per facilitar la seva cerca: varietat de filtres, sistema d'alerta, favorits, compte personal, identificació ràpida per icones de les característiques dels pisos i formulari de contacte segons els requeriments.
INFORMACIÓ DE QUALITAT
La nostra web s'actualitza en temps real. Tots els anuncis publicats ofereixen una descripció de la llar, reportatges fotogràfics i/o vídeos professionals i una presentació de l'entorn amb la ubicació del pis a Google Maps i Street View. També posem a la seva disposició un sistema de geolocalització que l'ajudarà a conèixer les distàncies o trajectes des d'un punt a un altre.
FACILITAT DE CONTACTE
Estem sempre a la seva disposició i ens pot contactar per correu, omplint el formulari de contacte web, per telèfon, a traves de les xarxes socials o directament a qualsevol de les nostres oficines obertes de dilluns a divendres de 09h a 18h i els dissabtes de 10h a 13h30.
Reputació i comunitats
XARXES SOCIALS
A les xarxes socials podrà comprovar la qualitat dels nostres serveis llegint els comentaris dels clients ShBarcelona (tant de llogaters com de propietaris).
Blog
Cada dia més de 50 persones (bloggers, freelances, etc.) estan treballant per recollir les últimes tendències de Barcelona, a més de consells pràctics per preparar la seva arribada.
Servei i transparència
ACREDITATS
Estem acreditats com a operadors d'"Habitatges d'ús turístic". Som membres de Apartur, del Col·legi Oficial d'Agents de la Propietat Immobiliària i també del d'Administradors de Finques de Barcelona.
TEXT LEGAL
Tots els documents legals (reserva, contracte de lloguer, etc) han estat elaborats pel despatx d'advocats mes prestigiós de la ciutat de Barcelona per oferir-li la màxima seguretat contractual.
MULTILINGÜES
Tots els documents comercials i legals estan disponibles en 9 idiomes.*
* No tractant-se de traduccions jurades, la versió vàlida a efectes legals serà en espanyol.
ASSISTENCIA EN TRÀMITS
En cas de que el pis no estigui equipat amb internet, l'ajudarem amb els tràmits (sense cost addicional per part de ShBarcelona) per tal se li instal·li directament en el seu pis.
Durant la seva estada
GESTOR PERSONALITZAT
Tindrà a la seva disposició un Key Account Manager ShBarcelona. Ell serà la seva persona de contacte durant la vigència del seu contracte de lloguer. Pot contactar directament amb ell per correu i/o telèfon si necessita ajuda amb qualsevol tema, tant del pis com de la ciutat.
CONTROL DE QUALITAT I SATISFACCIÓ
En un màxim de 48 hores després de l'entrada, el seu Key Account Manager li farà una visita al pis per garantir el bon funcionament de les instal·lacions, firmar el contracte de lloguer, fer l'inventari i prendre les lectures dels comptadors de subministraments (els quals es posaran en marxa a partir de la seva arribada).
SEGUIMENT
Gestionarem qualsevol incidència i/o problema tècnic que puguin sorgir en el seu pis durant tota la seva estada. Només tindrà que contactar amb el seu Key Account Manager ShBarcelona per explicar-li el problema.
EMERGÈNCIES
Li proporcionem el contacte del telèfon d'emergències disponible 24 hores tots els dies del any en cas de tenir qualsevol urgència.
Un gran equip humà multilingüe a la seva dispoció
QUALITAT DE SERVEI
L'equip de ShBarcelona ha sigut seleccionat per la seva qualitat humana, vocació de servei i domini de diversos idiomes, a més del coneixement sobre cada un dels pisos i/o barris de Barcelona, cosa que ens ajuda a oferir-li la millor opció segons els seus requeriments.
AMPLI HORARI D'ATENCIÓ
Estem a la seva disposició presencialment de dilluns a divendres de 09h a 18h sense interrupció i els dissabtes de 10h a 13:30h. En cas d'emergència estem a la seva total disposició per telèfon durant tot l'any, dies festius inclosos.
VISITES PERSONALITZADES
Entenem que llogar un pis es una decisió important per poder gaudir de la seva estada a Barcelona. Per això, li donem l'opció de visitar qualsevol pis abans de que es formalitzi la seva reserva.
*Si el pis es troba disponible podrà visitar-lo. Si no ho està, podrà accedir sota diverses condicions.
PROFESSIONALITAT
Disponem d'un equip altament qualificat, seriós i puntual, disposat a resoldre qualsevol problema técnic que pugui sorgir durant la seva estada de forma òptima i eficaç.
Seguretat i garantia
FIANÇA TRANSPARENT
Gestionem i controlem la seva fiança. Fem d'intermediaris amb els propietaris del seu pis. Garantim* la devolució de la seva fiança amb claredat i transparència en menys de 30 dies al compte de la seva elecció o mitjançant Paypal.
*Sempre que es torni el pis en condicions satisfactòries
FACILITAT DE PAGAMENT
Té a la seva disposició tots els mètodes de pagament que ofereix la tecnologia actual; transferència bancària, VISA, AMEX, Paypal. Els lloguers poden ser domiciliats a qualsevol compte bancari que s'aculli al sistema SEPA.
FLEXIBILITAT
Possibilitat d'estendre* la seva estada fins a un màxim de 11 mesos. Vostè té prioritat sobre qualsevol petició de lloguer del seu pis. * Sempre que ens avisi amb 8 setmanes d'antelació, i que el propietari del pis hi estigui d'acord.
Pisos moderns, cèntrics i totalment equipats
QUALITAT I DIVERSITAT
Oferim més de 1.300 pisos a Barcelona ciutat, tots idealment ubicats per a que trobi la seva llar des de 395€ fins a 3.000€/mes. Tots han estat visitats i seleccionats per un membre de l'equip ShBarcelona per assegurar-se que ofereixin el màxim confort.
LLEST PER VIURE-HI
Tots els pisos que es publiquen estan completament moblats i equipats, i compten amb uns bàsics com rentadora, roba de llit, utensilis de cuina, kit de neteja, etc.
COMODITAT
Abans de la seva entrada al pis, una persona del nostre servei de qualitat s'assegurarà que no hi falti de res, que el pis està en perfectes condicions d'higiene i es repassarà una llista de 50 punts crucials per assegurar el seu benestar.
ASSISTÈNCIA TÈCNICA
Ens comprometem a reparar o canviar qualsevol material defectuós durant la seva estada gratuïtament* en un termini de 48 hores, segons la disponibilitat de la peça.
*Sempre que no sigui per mal ús per part del llogater.
Web optimitzada i dissenyada per facilitar la seva cerca
MULTILINGÜE
Disponible en 9 idiomes, tots els continguts són traduïts per natius.
CERCA FACILITADA
Posem a la seva disposició eines per facilitar la seva cerca: varietat de filtres, sistema d'alerta, favorits, compte personal, identificació ràpida per icones de les característiques dels pisos i formulari de contacte segons els requeriments.
INFORMACIÓ DE QUALITAT
La nostra web s'actualitza en temps real. Tots els anuncis publicats ofereixen una descripció de la llar, reportatges fotogràfics i/o vídeos professionals i una presentació de l'entorn amb la ubicació del pis a Google Maps i Street View. També posem a la seva disposició un sistema de geolocalització que l'ajudarà a conèixer les distàncies o trajectes des d'un punt a un altre.
FACILITAT DE CONTACTE
Estem sempre a la seva disposició i ens pot contactar per correu, omplint el formulari de contacte web, per telèfon, a traves de les xarxes socials o directament a qualsevol de les nostres oficines obertes de dilluns a divendres de 09h a 18h i els dissabtes de 10h a 13h30.
Reputació i comunitats
XARXES SOCIALS
A les xarxes socials podrà comprovar la qualitat dels nostres serveis llegint els comentaris dels clients ShBarcelona (tant de llogaters com de propietaris).
Blog
Cada dia més de 50 persones (bloggers, freelances, etc.) estan treballant per recollir les últimes tendències de Barcelona, a més de consells pràctics per preparar la seva arribada.
Contacte
Com reservar?
Esculli el seu pis, triï la referència de l’apartament que més li agradi facilitant el motiu i les dates de la seva estada.
Contacti amb ShBarcelona per obtenir les condicions del seu lloguer i la confirmació de disponibilitat del seu apartment.
Documents necessaris
Còpia del passaport / DNI / NIE
Direcció permanent «diferent» a la de l'immoble arrendat
Compte bancari europeu (SEPA)
Depenent de la teva situació, hauràs d'enviar-nos aquesta informació extra:
Estudiant universitari o d'escola especialitzada
Matrícula de la universitat o certificat de pagament nominatiu,
Empresa
a. Títol de constitució i CIF de la societat, b. Títol acreditatiu de les facultats del representant legal de la societat i el seu DNI o passaport, c. Impost de Societats presentat en l'últim exercici (model 2000).
Autònom
Informe de l'última declaració de renda de la persona física,
Empleats per compte d’altres
a. Còpia del contracte de treball original, b. Còpia de les tres últimes nòmines i certificat d'empresa amb data d'antiguitat i tipus de contracte,
Altres casos
Còpia del passaport / DNI / NIE i Visat (persones no pertanyents a la UE)
l'import total de l'estada ha de ser pagat per avançat
Si no és ciutadà de la CEE, un cop el seu contracte d'arrendament estigui signat, disposarà d'un termini de 10 dies per obrir un compte bancari a Espanya. li recomanem acostar-se a l'oficina del Sabadell situada al C/ Comte Borrel 87, indicant-los que ve de part de ShBarcelona. Aquest tràmit és molt ràpid i senzill (aproximadament 10-15 minuts), només haurà de presentar el seu passaport per obrir aquest compte.
Condicions financeres
Condicions econòmiques “mínimes” per llogar un apartment i recollir les claus
a. Si el contracte comença abans del dia 15 del mes (aquest inclòs), el total de l’import a pagar es correspon amb la suma dels següents conceptes: · Renda del primer mes: proporcional des del dia d'inici del seu contracte fins a l’últim dia del mes. · Fiança mínima: dipòsit equivalent a 2 mesos de lloguer. · Honoraris d’agència: depèn de la durada del seu contracte · entre 5 y 11 mesos: l'import equivalent a una mensualitat +IVA (21%), · entre 3 i 5 mesos: es practicarà un descompte del 20% a una mensualitat +IVA, · entre 32 dies i 3 mesos: es practicarà un descompte del 30% a una mensualitat +IVA b. Si el contracte comença a partir del dia 16, el total de l'import a pagar correspon a: · Les mateixes condicions anteriorment explicades + la renda del 2n mes + l'import de consums corresponent
Com reservar l’apartament
«Easy booking»: pagui-ho tot (mes en curs + 2 fiances + honoraris) i només li quedarà passar-se per les nostres oficines a recollir les claus i disposar del seu apartament. «Two steps booking»: avanci'ns 1 mes de fiança en concepte de reserva (considerat a compte del total a pagar) per assegurar el lloguer del seu apartament. Pagui la resta quan millor li convingui, sempre que sigui abans del lliurament de les claus.
La nostra política de reserves de lloguer de temporada no permet realitzar reserves que s’iniciïn més enllà de 12 dies després de la data de disponibilitat de l’allotjament. Si vostè es troba en aquest cas i esta interessat en algun immoble en concret, contacti amb nosaltres per consultar directament amb l’equip comercial de ShBarcelona.
Pagament de la reserva
Es recomana efectuar les reserves mitjançant transferència bancària, utilitzant les següents dades bancàries: Entitat: Banc Sabadell Dirección: Gran Via de les Corts Catalanes, 514 – 08015, Barcelona Titular: Decoflat S.L. IBAN: ES65 0081 1763 11 0001002404 BIC/SWIFT : BSABESBB Referència: Nom de l’inquilí i referència del pis Nº de compte: 0081 1763 11 0001002404
Una vegada realitzada la transferència, preguem enviïn el comprovant del pagament al contacte que s'encarrega de la seva reserva indicant el nom de l’inquilí i la referència del pis.
També podrà utilitzar mitjans de pagament electrònics, però en aquest cas s’haurà d’aplicar les següents despeses de gestió sobre l’import abonat: per pagaments amb VISA o MASTERCARD, 1%. Per pagaments amb AMERICAN EXPRESS, el 3% . Per a altres mitjans de pagament electrònic, consulti amb el nostre equip comercial.
Consums (aigua, gas, electricitat)
Les despeses estan calculades de forma lineal i aquestes es regularitzaran a la finalització del contracte. Es cobren 120€/mes per pisos d’una habitació, 160€/mes per pisos de dues habitacions, 200€/mes per pisos de 3 habitacions i 240€/mes per 4 habitacions o més.
Resultat de la seva Sol·licitud
ShBarcelona li comunicarà en un termini de 24h el resultat de la seva sol·licitud de lloguer. La formalització definitiva del contracte i el nombre de fiances de lloguer estarà subjecte a la decisió final del propietari de l'immoble.
«Servei de Manteniment 24 hores» durant la seva estada, vostè pot contactar amb el nostre servei de manteniment 24 hores de ShBarcelona. Aquest els atendrà i, si és necessari, desplaçarà a una persona per resoldre qualsevol problema que hagi pogut sorgir. Aquest servei és gratuït. No obstant tingui en compte que, si el problema és a conseqüència d'un mal ús o accident imputable a l’inquilí, els costos de reparació li seran facturats.
«A punt per viure» tots els nostres apartaments estan moblats i equipats. Tots tenen una rentadora de roba, la roba de llit i mantes, vostè ha de portar únicament les seves pertinences personals i les seves pròpies tovalloles. L'apartament es neteja a fons i es deixa a punt per a la seva arribada.
Neteja
La neteja final de l’apartament és obligatòria i serà a càrrec del llogater. El preu s’estableix en funció de la superfície total (m2) de l’apartament.
Recollida de Claus
El lliurament de claus serà en la nostra oficina del C/Sepúlveda, 154 Baixos. El nostre horari és de dilluns a divendres de 9:00 h a les 18:00 h sense interrupció i els dissabtes de 10:00 h a 13:30.
Fora d'aquest horari, el lliurament de claus serà directe a l'apartament i amb un càrrec extra: · Entre setmana de 18:00 a 22:00, recàrrec de 30€ i de 22:00 a 9:00, recàrrec de 50€. · Festius i caps de setmana recàrrec de 30€ tot el dia fins a les 22:00 i de 50€ després de les 22:00, fins a les 9:00.
Condicions contractuals
La formalització definitiva del contracte i el nombre de fiances de lloguer estarà subjecte a la decisió final del propietari de l'immoble.
El titular de la reserva tindrà dret a la devolució íntegra de l’import pagat a ShBarcelona quan no es formalitzi el contracte de arrendament per causes imputables a la propietat, i en cap cas tindrà dret a exigir cap compensació addicional.
És important tenir en compte que, encara que els apartaments disposen de cobertura d'assegurança per danys d'aigua, foc i responsabilitat civil, aquest no cobreix els danys o el possible robatori de les seves pertinences. Si ho desitja, pot posar-se en contacte amb nosaltres per contractar una assegurança contra robatoris.
Disponibilitat
Esculli el seu pis, contacti amb ShBarcelona per obtenir les condicions del seu lloguer i la confirmació de disponibilitat del seu apartament.
Documents necessaris
Enviï la seva documentació: D.N.I, N.I.E o passaport més visat lliurat pel consolat d’Espanya Domicili actual, import de la reserva i documentació laboral segons el tipus de treballador:
Treballador per compte d’altre
a. Tres últimes nòmines,
b. Contracte de treball,
c. Última declaració de la renda.
Treballador per compte propi (autònom)
a. Última declaració de la renda,
b. Tres últims rebuts de pagament de l’ I.R.P.F,
c. Dades del gestor o administrador.
Estudiants
a. Carta d’admissió universitària,
b. Justificant de pagament dels estudis,
c. Constància de solvència i/o aval de tercera persona.
Empreses
a. Títol de constitució de la societat,
b. Títol acreditatiu de les facultats del representant legal de la societat,
c. Imposat de Societats presentat en l'últim exercici (model 2000).
Altres casos
a. Referències bancàries o aval bancari,
b. Justificant d’ingressos a l’estranger,
c. Recomanacions personals firmades i segellades per l’òrgan emissor.
Condicions de la reserva
La reserva tindrà una vigència de 7 dies naturals,
Quan es realitza la reserva, ShBarcelona es compromet a no mostrar la vivenda cap altre client ni acceptar altres reserves durant el període estipulat,
La reserva estarà condicionada a la valoració del departament de risc i la aprovació per part dels propietaris,
Els ingressos han de ser 2,5 vegades superiors al valor del lloguer,
En cas de ser denegada es retornarà l’import total reservat.
Dades bancàries ShBarcelona
Entitat: Banc Sabadell Direcció: C/ Comte Borrell, 87 - 08015, Barcelona Titular: SH YEARLY RENTAL SL Nº de compte: 0081 0093 42 0001990309 IBAN: ES25 0081 0093 42 0001990309 BIC/SWIFT: BSABESBB Referència: nom inquilí i referència del pis Si realitza la transferència el dia de la signatura, ha de portar el justificant de la mateixa.
Resultat de la seva Sol·licitud
Un dels assessors de ShBarcelona contactarà amb vostè en el termini més breu l'estat del seu expedient o li demanarà un complement d'informació.
La formalització definitiva de l'arrendament estarà subjecta a la decisió final del propietari.
« Servei de Manteniment 24 hores » durant la seva estada, vostè pot contactar amb el servei de manteniment 24 hores ShBarcelona. Aquest li atendrà, i si és necessari desplaçarà a una persona per a resoldre el problema ocorregut a l'apartament. Tingui en compte que si el problema és conseqüència d'un mal ús o accident imputable a l'inquilí, els costos de reparació li seran facturats.
Consums (aigua, gas, electricitat)
Les despeses no estan incloses en el preu de la renda mensual, el valor de les factures és a càrrec de l'inquilí.
ShBarcelona s'encarrega de fer el canvi de titular per part dels proveïdors locals d'energia, el canvi de titularitat d'Aigües de Barcelona, per protecció de dades i causes alienes a ShBarcelona, haurà de realitzar-lo l'inquilí.
Recollida de Claus
Li donarem la benvinguda directament en la nostra oficina del carrer Bailèn 200 el dia de la seva arribada. Obrim de dilluns a divendres de 09h a 18h sense interrupció.
L'entrega de claus també pot fer-se-li el dissabte de les 10h a les 13h 30 en la nostra oficina del carrer Casanova 99
Condicions contractuals
La formalització definitiva de l'arrendament estarà subjecte a la decisió final del propietari.
El titular de la reserva tindrà dret a la devolució íntegra del seu import satisfet a ShBarcelona, quan no es formalitzi el contracte d'arrendament per causes imputables a la propietat, sense que en cap cas tingui, no obstant això, dret a exigir cap compensació addicional.
És important tenir en compte que, encara que els apartaments compten amb cobertura d'assegurança llar, aquesta assegurança no cobreix els danys a tercers o el possible robatori de les seves pertinences. Haurà de contractar una assegurança de Responsabilitat civil de llar. Pot posar-se en contacte amb nosaltres per a contractar la seva assegurança de llar.
Contacte
Consulti els pisos a la nostra web o amb un assessor directament en la nostra oficina. Trieu la o les referències dels pisos que més li agradin.
Contacti amb ShBarcelona per obtenir els detalls dels pisos i concertar una visita.
Com comprar?
Un pis li convé i desitja comprar-ho, els passos:
a. Haurà de fer una oferta formal a la nostra oficina,
b. Acompanyant a aquesta proposta, vostè haurà de deixar un dipòsit de 2.000 € que garanteixi la serietat de la seva oferta,
c. L'oferta indicarà les dates proposades per a les arres i per a la signatura davant notari,
d. Traslladarem la seva oferta al propietari del pis.
La resposta a la seva oferta en menys de 5 dies hàbils
a. El propietari accepta la seva oferta, passem al següent pas, o
b. El propietari rebutja la seva oferta, el seu dipòsit li serà retornat íntegrament.
Formalitzar la venda: el "Contracte d'arres"
a. El contracte es redacta a l'oficina indicant la descripció del pis, la superfície, les condicions de venda, la data de signatura de l'Escriptura Pública i indicarà comó es pagarà la resta del preu,
b. És habitual avançar el 10% del preu total a la signatura encara que les parts poden acordar una quantitat diferent,
c. La llei preveu obligacions per a les parts i regula els efectes de la seva eventual incompliment.
Si vostè és estranger, cal sol·licitar el NIE.
a. És imprescindible per comprar un habitatge en territori espanyol, així com obrir un compte bancari,
b. Si vostè està fora d'Espanya, ho pot fer acudint a qualsevol ambaixada o consolat espanyol,
c. Si vostè està a Espanya, i precisament a Barcelona, pot sol·licitar una cita prèvia al web:
https://sede.administracionespublicas.gob.es/icpplustieb/citar?accion=ac_entrada,
d. Documents necessaris: formulari EX 15 en 3 exemplars, la còpia del seu passaport o DNI amb els originals, la còpia del Contracte d'Arres.
Escriptura Pública de Compravenda
a. Vostè pot triar a un notari, o li podem recomanar un, no hi ha diferència de costos,
b. Es formalitza davant notari la compravenda,
c. Vostè pagarà la resta del preu de la venda.
Postvenda
Com a nou propietari, s'inscriu el seu títol en el Registre de la Propietat. D'aquest tràmit s'ocupa el mateix notari on va signar la compravenda.
Com a nou membre de la comunitat de propietaris, ha d'informar a l'administrador de la finca perquè li notifiqui les reunions i domiciliar els pagaments,
Ha de contactar amb les empreses de subministraments d'energia (aigua, gas i electricitat) per al canvi de titular i de domiciliació bancària, si és possible facilitant les lectures reals,
Ha d'avisar a l'ajuntament de Barcelona per al canvi de titularitat de l'IBI (Impost sobre Béns Immobles) per a l'any següent a la compra.
Important
Quin cost comporta la compra d'un pis?
Ha de calcular aproximadament un 12% del preu de l'habitatge. Aquesta quantitat inclou els impostos (10% del preu total), la minuta del notari i la inscripció de l'Escriptura en el Registre de la
Propietat (un 2% del preu total).
Què passarà si una de les parts no compleix els seus compromisos?
a. Si el venedor incompleix la seva “Obligació de vendre” en les condicions acordades, haurà de retornar el doble del que el comprador li ha lliurat,
b. Si el comprador incompleix la seva “Obligació de comprar” en les condicions acordades, perdrà les quantitats lliurades a la reserva.
Arribada
Tal com es mostra a la confirmació de reserva, vostè ha de contactar-nos quan sigui a prop de la seva destinació final.
Trobareu els nostres telèfons de contacte en l'anvers d'aquest document.
Si viatja en avió, li recordem que ha de posar-se en contacte amb nosaltres, una vegada hagi recollit el seu equipatge.
Si ve en cotxe, truqui'ns 30 minuts abans de la seva arribada
Si vostè arriba en autobús o en tren, posi's en contacte amb nosaltres quan arribi a l'estació.
El nostre personal no anirà a l'apartament que vostè ha llogat fins que no ens hagi telefonat.
Lliurament de Claus
Recordi que l'agent responsable del check-in només li pot donar la clau de l'apartament quan hagi pagat el total del preu de l'allotjament.
El lliurament de claus serà en horari d'oficina (de dilluns a divendres de 9 h a 18 h). Fora d'aquest horari o en dies festius, haurà d'abonar un import de 30 € addicionals a l'agent que li faci el lliurament de claus.
Vagi amb compte, si perd les claus del pis, se li cobrarà la quantitat addicional de 50 €.
Possibles càrrecs addicionals:
- Check-in dies laborables entre les 18:00 h-23:00 h = 30 € - Durant el cap de setmana o festivo: 30 € - Durant el cap de setmana o festivo: 30 € (Tot el dia fins a les 23 h) - Check-in entre 23:00-1:00 h de la matinada: 50 € - Box de seguretat: Sense cost
Lliurament de Claus
L'import de la fiança o caució que se li demanarà és de 250€. Tens dues opcions de pagar:
Amb la seva targeta de crèdit
Fem una empremta i una pre-autorització, per tant, la quantitat no serà carregat i aquesta pre-autorització serà vàlida durant 7 dies.
Efectiu
Amb aquesta opció se li cobrarà 20 € extra per oragnizar la devolució de l'import a la sortida del pis. Us recordem que si paga en efectiu, se li retorna la quantitat una vegada que ha lliurat les claus i si les condicions del pis són satisfactòries.
Sortida
L'apartament ha de ser abandonat sempre abans de les 12 hores del migdia.
A partir d'aquest moment la persona a càrrec de la neteja va a prepara el pis per al següent client. En marxar, vostè ha de deixar l'apartament en condicions raonables pel que ha de llençar les escombraries.
La paga i senyal se li retorna al lliurament de claus.
Política de cancel·lació
Si vol cancel·lar la seva reserva tingui en compte el següent:
Si vostè ens informa amb una antelació superior a 30 dies abans de la data de check-in, se li carregarà el 50% de la paga i senyal.
Si vostè ens informa amb 30 dies o menys abans de la data de check-in, això implica la pèrdua total de la paga i senyal.
En cas d'incompliment de la reserva per part de l'empresa s'aplicarà la mateixa política de cancel.lació.
La pàgina Web
ShBarcelona es reserva el dret de canviar informació publicada a la pàgina en qualsevol moment incloent tarifes, descripcions i fotografies.
ShBarcelona no es responsabilitza de l'estat de cap producte o servei publicat a la seva pàgina.
Llogaters
El client informarà ShBarcelona del nombre d'ocupants inclosos en la reserva. Fora que se li autoritzi expressament només el número de persones indicades estaran autoritzades a utilitzar l'apartament.
El nombre de persones que poden utilitzar l'apartament no excedirà d'aquelles per les que s'hagi fet la reserva excepte per menors de 2 anys. Les mascotes només estan autoritzades quan ShBarcelona ha donat el seu permís.
En el cas que s'infringeixin aquestes normes ShBarcelona estarà capacitada per demanar als clients que abandonin el pis sense oferir cap tipus de compensació a canvi.
Advertència
Si us plau observi que els termes i condicions de ShBarcelona respecte a disturbis, música excessivament alta i festes és molt clara: estan estrictament prohibits.
Els clients han de conèixer que si es causen molèsties o els veïns es queixen, ShBarcelona i la comunitat poden trucar a la policia i això tindrà com a resultat l'abandó del pis per part del client sense compensació a canvi, a demés d'haver de pagar la multa corresponent.
El client és responsable del comportament de les persones de les quals va acompanyat.
Es prega silenci entre les 10 de la nit i les 8 del matí. Apreciem la seva col•laboració en aquest assumpte en tot moment.
Li donem les gràcies per la seva cooperació , esperem que entenguin la necessitat d'aquestes advertències i aquesta regulació.
ShBarcelona o el propietari no seran responsables de cap dany directe o indirecte que pugui sorgir com a conseqüència de: el comportament dels ocupants de l'apartament, foc, robatori o un altre comportament delictiu.
Thank you, your request has been sent successfully. Our commercial team will contact you as soon as possible.
Ho sentim, el correu no s'ha pogut enviar. Torni a intentar-ho o adreci's a la secció de Contacte.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per fer funcionar de manera segura la nostra pàgina web i personalitzar-ne el contingut. Igualment, utilitzem cookies per mesurar i obtenir dades de la navegació que realitza i per ajustar la publicitat als seus gustos i preferències. Premi el botó "Accepta totes" per confirmar que ha llegit i acceptat la informació mostrada. Per gestionar o desactivar aquestes cookies, faci clic a "Configuració de Cookies". Pot obtenir més informació a la nostra Política de cookies.
Necessàries i Funcionals
Les cookies necessàries contribueixen a que un lloc web es pugui navegar activant funcions bàsiques, com la navegació de pàgines i l'accés a zones segures del lloc web. Sense aquestes cookies, el lloc no podria funcionar correctament. Les cookies funcionals possibiliten emmagatzemar informació que canvia la manera com el lloc apareix o es comporta, com ara l'idioma o la regió preferits.
Analítiques i Personalització
Permeten fer el seguiment i anàlisi del comportament dels usuaris d'aquest lloc web. La informació recollida mitjançant aquest tipus de galetes s'utilitza per mesurar l'activitat del lloc web per a l'elaboració de perfils de navegació dels usuaris amb l'objectiu d'introduir millores en funció de l'anàlisi de les dades d'ús que fan els usuaris del servei. Permeten desar la informació de preferència de l'usuari per millorar la qualitat dels serveis oferts i per oferir una millor experiència a través de productes recomanats.
Màrqueting i Publicitat
Són les encarregades d'emmagatzemar informació sobre les preferències i eleccions personals de l'usuari a través de l'observació continuada dels seus hàbits de navegació. Gràcies a elles, podem conèixer els hàbits de navegació al lloc web i mostrar publicitat relacionada amb el perfil de navegació de l'usuari.