Ofertes de treball a la nostra agència immobiliària
Perquè unir-se a ShBarcelona?
En un context molt competitiu ShBarcelona ha aconseguit gran renom al món de lloguer i de la venda d'apartaments, fins a convertir-se en unes de les millors agencies de serveis immobiliaris.
L'èxit de l'empresa procedeix abans de res de la professionalitat i de la implicació dels seus col·laboradors. Aquestes persones que han triat posar els seus coneixements i experiències al servei del grup Sh comparteixen valors fonamentals com l'actitud de servei, l'esperit d'equip, i la transparència.
L'èxit laboral i personal de cadascun dels seus col·laboradors és un pilar dels fonaments de ShBarcelona.
Vinguin i siguin part d'un grup jove i dinàmic en plena expansió. Uneixin-se al projecte ShBarcelona.
Jove titulat o més experimentat, ShBarcelona és el lloc ideal per planificar una carrera i un futur prometedor.
A fi de recolzar i acompanyar la seva progressió ShBarcelona recluta.
Col·laboradors
Nacionalitats
Idiomes
Agències a Barcelona
Agència a Madrid
Des del nostre inici, l'any 2000, hem intentat centrar totes les nostres actuacions a oferir un servei personalitzat als nostres clients.
Empresa
Empresa líder en serveis immobiliaris de qualitat oferint lloguer per dies, setmanes, mesos, anys, compravenda, rehabilitació, decoració, manteniment i assegurances.
-
4 oficines a la ciutat de Barcelona: C/ Bailén 200 i C/ Casanova 95, 99 i 100
-
70 professionals formen part d'aquest projecte empresarial
Funcions a desenvolupar
-
Atenció a client: correu electrònic, telèfon i en persona
-
Suport administratiu
-
Realització de visites a pisos programats
-
Gestió de reserves i pressupostos
-
Desenvolupament de la cartera de clients: contactar amb empreses, multinacionals per oferir els nostres serveis i arribar a signar acords de col·laboració
Ubicació de la pràctica
Oficina de C / Casanova, 99
08037 Barcelona
Horari
10 a 19 de dilluns a divendres
Remuneració
400€/mes
Tasks:
- Deal with costumers and owners, mainly foreigners (UK, USA, France, pays Scandinavian countries).
- Management and administration of Barcelona's apartment portfolio.
- Participate in the company's trade policy.
Job:
- Stable with professional evolution.
- Possibility of internal promotion.
- Continuous training.
- Be part of a young and dynamic team.
- Base salary increase depending on involvement.
- Additional remuneration depending on goals achieved.
Requirements:
- Vocational training
Advanced vocational education in Communication and Marketing.
- Experience
At least 1 year.
- Required skills
Be able to speak a high level of English, Spanish and Catalan. 80% of the day is in English.
Excellent oral communication and good relationship skills.
Proactive, liable, and able to work in a team.
Vehicle needed.
Web and Microsoft Office pack knowledge.
- Desired skills
Fluent in French.
Schedule:
From 9 am to 6 pm (with 1 hr 15 mins of lunch break).
Salary:
15.000 € - 27.000 € gross salary / year
ShBarcelona is a leader in expansion with a customer-oriented business model.
Our team needs to recruit a Commercial Councilor.
Tasks:
- Receive and manage client demand whether in person, by phone or via email.
- Deal with customers that are mainly foreigners (UK, USA, France, Scandinavian countries).
- Organize, coordinate and make visits.
- Request and study the documentation provided.
- Sales visits to companies, organizations and institutions.
What we offer:
- Stable job with professional evolution.
- Possibility of internal promotion.
- Be part of a young and dynamic team.
- Base salary + additional remuneration depending on goals achieved.
Requirements:
- Good level of English and Spanish, 80% of the day is in English. Catalan and French are a plus.
- Good relationship skills, proactive, responsible and able to work in a team.
- You have a 2-wheel or willing to acquire one.
- Great control of the Microsoft Office pack and the web platform.